اعجاز قرآن شماره ی 1

اعجاز قرآن شماره ی 1

دوستان قرآن 1430 سال قبل پرده از چیز هایی برداشته که حالا بعد از گذشت چند صد سال بشر به آن رسیده است.

بر روی کره ی زمین بیش از شش میلیارد نفر زندگی می کنند ولی خطوط سر انگشتان هیچ کدام ازآنها شبیه به هم نیست حتی دو قلو های همسان!

شاید برای شما جالب باشد که بدانید چهارده قرن پیش،قرآن از این راز دقیق آفرینش خبر داده است.

روزی شخصی از پیامبر اکرم (ص) پرسیدخداوند چگونه ما را در روز قیامت زنده خواهد کرد؟ خداوند در پاسخ آن شخص، سوره ی قیامت را بر پیامبر نازل فرمود.

شرح آیه چنین است: {اَ یَحسَبُ الاِنسانُ اَ لََّن نَجمَعُ عِظامَه بلی قادِرینَ علی اَن نسوِّیَ بَنانَه} آیا انسان می پندارد که ما هرگز استخوان های او را جمع نخواهیم کرد؟! ما حتی قادریم که سر انگشتان او را هم درست کنیم.

یعنی روز قیامت که خداوند مردگان را زنده می کند،نه تنها آفرینش مجدد انسان ها برایش آسان است؛ بلکه ویژگی های مخصوص هر شخص را نیز بازسازی میکند.قرآن از میان همه ی این ویژگی ها، به خطوط سر انگشتان اشاره کرده است که پیچیدگی و ظرافت آنها بسیار زیاد است.

بدین گونه، قرآن از موضوعی خبر داده که برای مردم آن زمان کاملا نامشخص بوده است،حدود 150 سال است که دانشمندان به این راز پی برده اند و پلیس به این وسیله تبهکارانی را که اثر انگشتشان در محل وقوع جرم باقی مانده است پیدا میکند؛ زیرا این روش یکی از مطمئن ترین راه ها برای شناسایی مجرمان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 خرداد 1394برچسب:اعجاز قرآن, ] [ 11:18 ] [ محمد حسن ]
[ ]